Mervetunc zaten hamileliğin ilk başları adet oluyomuşsun gibi hissediliyo karın ağrısı bel ağrısı bu belirtiler yoksa bile psikolojik olarak oldum olucam gibi hissediyosun bende de olmuştu doktora gidip bebeği görene kadar testte de çıkmasına rağmen hamilemiyim acaba adet olurmuyum ki diye hep düşündüm