Busenil 4+4 haftalik bugün kendi hesaplamalarima göre en son cumartesi günü verdiğim kanda beta hcg 2562 çıktı bugün gittim ve kese hala görünmedi dış gebelik olabilir dedi doktor yaşayan varmı bu nasıl bişey sizin nasıl olmuştu
betulolcay Busenil canım 4 haftalıkken görünmeyebiliyor kese. En az 5 haftalık olması lazım endişe etme tekrar kontrole git 1 hafta sonra
Zanaservan Busenil kız benim 4 haftalıktı doktor kesesi bile oluşmamış deyince az daha ağlicaktım kimisinde görünüyor kimisinde 5. Haftadan sonra görünüyor morel bozmak yok vardır minnacık yavru
KBTd Busenil banada aynısını demişlerdi ama ben bekledim 6+4’te göründü kesem (karından) aynı gün kalp atışını da dinledik. 6+6’da gittiğimde karından görünmedi sıkışık idrarla gitmem gerekiyormuş rahim biraz aşağıda kalıyormuş. Vajinal ultrasonla çok daha net dinledik🙏 Sizinki daha çok erken
betulolcay Zanaservan aynen benim kese 5. Haftada görüldü ama içinde bebek yok deyince ağlayacaktım az kalsın ama olması gereken öyleymiş. 2 hafta sonra da kalp sesi dinlemeye çağırmıştı tekrar çok şükür endişelendiğim gibi olmamıştı ☺️
Busenil Zanaservan varmış zaten dış gebelik diyince başka doktora gittim hemen bide bı başka doktor görsün diye orda gördüler keseyi 🙏🙏🥰🥰
Busenil Dış gebelik diyince doktor ben çok korktum başka bir hastaneye gittim hemen bide bı başka doktor görsün diye orda gördüler keseyi çok şükür 🙏🙏