Merhaba anneler 21.haftadayim hamileliğimi ilk öğrendiğimde 66 kiloydum bulantılarımın olduğu dönemde 2 kilo verdim sonra tekrar o iki kiloyu geri aldım. Şimdi yine 66 kiloydum. Kilo almamak doğumda bir sıkıntı yaratır mı korkuyorum. Doktoruna danışan var mı acaba