Ben de 27.haftada öyle bir durum yaşadım. Hele ki riskli bir gebelik olunca benim telaşı bir düşünün ona rağmen iki gün sabrettim.bir gün resmen ölü gibiydi .ikinci gün az hareket. Doktor böyle durumlarda 24 saat bile beklememeli dedi.nst ye falan soktu.anne yorulursa olurmuş. Ve bazen sebep bulunamiyor. Bebekler kendini şarj ediyor sanırım dedi🙂ama siz de gidin içiniz rahat olsun.