Deletedmom623737 3 haftadır sabahları kalkınca resmen midem agzımdan çıkacakmış gibi hissediyorum size de oluyor mu bu haftalar da
Deletedmom_33 Deletedmom623737 Ara ara oluyor bende de 33+5′iz. Geceden mide hafif yanıyorsa yoğurt yiyorum bir kase. Veya 1 tane meyve. Ben genelde biraz aç yattiysam daha çok artıyor birde erken kalktiysam 30-31 de istifra etmisligim var 😅
Deletedmom623737 Deletedmom_33 Gebeliğimin başlarında mide bulantısı yaşamadım sonlarında yaşıyorum şaka gibi yaa 😅😅🙈