derya45 merhaba canım bende megaparka gidiyordum Semih beye biz muayenelere düzenli gidemedik en bu arada 25 haftalığız en son 16 haftalıkken gittik yılbaşından önce sormuştum
3000-3500 arası değişiyor dedi siz düzenli gelen hasta olmadığınız için max ücretten faydalanacaksınız dedi ve yılbaşından sonra fiyat güncellemesi olacağını söylemişti şu an ne durumda bilmiyorum sular akademiye geçtik biz orada da doğum ücreti
Normal 1000 TL
Sezeryan 3000 TL dediler