Kızlar 7.haftamda kanamam oldu 4 gün yattım hastanede şükür kanamam durdu kahverengi akıntım devam ediyo 2 gün önce bebeğime baktırmaya gittik iyi şükür kese etrafında kanama alanım var korkuyorum açıkcası progeston kullanıyorum kahverengi akıntım durmadı