kubra3891 Merhaba 6 haftalık gebeliğim kalp atışı oluşmadığı ve kese sağlıksız olduğu için sonlandı doktor prowomen kullanmamı tavsiye etti aranızda kullanıp memnun kalan oldu mu ?
derindemir kubra3891 ben 2 hamileliğimde de kullandım ve memnun kaldım.sadece içilen sürede yumurtalıklarda yoğun ağrı oluyor.merak etmeyin normal bir ağrı
kubra3891 derindemir çok teşekkür ederim ne kadar süre kullandınız kullandığınız sürede ne zaman hamile kaldınız