Kendisine zorunlu olarak gitmek zorunda kaldım doktorumun sağlık problemi olduğu için ona yönlendirdiler. Zaten benim de böbreğimde rahatsızlığım var hastanede yatıyorum. Kendimi çok kötü hissettirdi bana. Aylık rutin kontrolü olan, parasıyla muayene olan ve en önemlisi karnı burnunda hasta bi anneyim ben. Nasıl soğuk tavırlar, iki dkda göndermeler…