Advy26 bizde kasinti ,kabarma,kizarma,sari akinti vs aynisi oldu egzama dendi kortizon kullandik geciyor kullanmazsak geri cikiyor alerji testi yapmadik
Suan ek gidaya gectik herseyi tatti suan karisim yiyor herseyden alerji tepkimesi yok ama ben sunu farkettim mustelanin 3 tane sampuani var bende atopik ixin,konak icin,yenidogan icin 3unude kestim sampuanin eski usul johnson baby kullanmaya basladim egzama azaldi
Takip et canim sende mustela urunlerini benimkinin vucut sevmedi atopik icin kremler aldik mustelanin onlar bile azdiriyor resmen