iremahsen Merhaba kızlar ben şuan 36+5 hamileyim sizden bu açılmalar için ne yapmam lazım daha rahat kolay doğum için neler yapabilirim öneri almak için geldim normal doğum yapan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙂❤️
hs_mutluluk16 iremahsen benim erken doğum riskim vardı son ayı yatarak geçirdim doktorum da Egzersiz vs alakası yok fiziğine bağlı bişey doğum dedi sağolsun hiç egzersiz yapmadım ekstra bişey yemedim toplam 4 saatte doğumum oldu 👶🏻😂 şans işi bencede. Bir arkadaşım hergün yürüyüş yapıyordu hurmalar yiyordu egzersizler yapıyordu 14 saatte fslan doğurdu
Eslem_1 Ayliz_123 bamyada mı etkiliymiş bunu da aldım yapılacaklar haneme😀 bazı çayları da önerdiler son haftalarda normal doğum için
Ayliz_123 Eslem_1 ya aslında ne zaman gelmek istiyorlarsa o zaman geliyor lar bizim asansör yok her gün merdiven inip çıkıyordum ama bamya yemeği doğumu kolaylaştırıyormuş