Benimde geçen hafta cuma ve cumartesi olmak üzere 2 gün ateşim ve vücut ağrım vardı baya şiddetli ama 2. Günü atlattıktan sonra hiçbir şeyim kalmadı başka bir belirtimde yoktu. Evde yapılan kovid testinden yaptım negatif çıkmıştı sizce kovid mi atlamışımdır