Dün sabah 10′da 2.spinal sezeryanımı oldum.. oğlumun kalp duvarında ve damarında sıkıntı cıktı amelıyat dıyolar beklıyoruz. Bulundugum sehır de 2hastane yapıyormus birinin ekıpde covıd cıkmıs kabul etmedıler ötekınden de haber beklıyolar… eger o da olmazsa en yakın ıle göndereceklermiş. Nolur dua edın sadece cıkınca görebildim. Hayırlı haberler gelır ve bır an önce kavusuruz. Evde de 2 yasında oğlum beklıyor😭 🤲