Ozgrrr yani şöyle söylim kendimde yenidoğan hemşiresiyim şimdiye kadar en az 4 5 kez beslemiş olmanız gerekiyordu hemşirelerden yardım alın emzirme için. Kan şekerine hemen baktırın düşmüş olabilir. Sarılık yapar oda. Kusmasınıda soyleyin doktor muayene etsin dediğim gibi.