Pazar günü önce kırmızı sonra kahverengi lekelenmem oldu. Dün ve bugünde devam etti. Ara ara kasık ağrım oluyor. Bir erken düşük, bir kimyasal gebeliğim oldu çok korkuyorum… adetimede 4 gün var tamamen hissettiğim için test yaptım sonucuma bakarmısınız.. çok yeni başlamış sanırım ama çok korkuyorum yine düşük olcak diye 😞 sevinemiyorum bile 😞
https://resimyukle.io/g/uNDbjq2qxW
https://resimyukle.io/g/uNDbjq2qxW