Seyturak korkma canım o kadar sürekli yatmadıktan sonra sıkıntı yok şuan yeterli yerleri var ilerki aylarda dikkat etmek lazım zaten istesek de ağırlıklarından sırtüstü yatmak istemiyor insan ilerleyen aylarda 😩😬 benim de kıza benzetmişti inşallah iki oğlum var kız istiyorum ben de hayırlısıyla 💕