Zuzuka Merhaba ben 6 hafta 6 gundur hamileyim mide bulantim kesildi ve gogus agrilarimda kesildi Doktora gittim usm yaptik bebeyin yurek seslerini duydum durum shimdi ichin normal dedi be bana serum ve gobek iynesi yazdi Chok korkuyorum bebeye bir shey olmaz deyilmi?
Meltem_Akgn3 Zuzuka benim 7 haftalık da başladı bulantım göğüs ağrılarım 10 haftada azalmaya başladı ama göğsüm hala çok ağrıyor şimdi 11 haftadayım doktor bir şey yok dediyse korkma bence zaten iğne de vermiş hem kişiden kişiye değişir bazılarının 3 aydan sonra bulantı ağrıları olur bazılarının da 3 ay içinde
Papatya58 Zuzuka 15. Haftadan selâm ♥️ ben hiç yaşamadım. Bebeğiniz saglikliysa gerisini düşünmeyin. Bebeğe de stres oluyor. Önemli olan sağlığı :) herkes midesi bulanirsa kız derdi. E benim bulamadı kız çıktı 🥰 cinsiyet heyecanını düşünün ♥️ küçük şeyleri unutun.. bebeğinize odaklanın ♥️♥️♥️
Zuzuka Sadece doktorum birazcik korkuytu beni mide bulantinin aniden yok olmasi sorunlu ola bilir dedi
Seher4345 Zuzuka hiç korkacaksın bişey yok hiç mide bulantısı yaşamadan 38nci haftaya geldim 36 dün itibarın mide bulantısı yaşıyorum ne zaman olacağı belli olmuyor yanı
Glsh14 Zuzuka canim benimde 6.haftamda mide bulantim hafif vardi 7 de kesildi.17 haftalik hamileyim ne mide bulantim ne kusma ne tiksinme hicbiri yok
Ysmnkzz Zuzuka benim bu bahsettiginiz sikayetlerden hicbirisi olmasi. Cok sukur, hamileliginiz guzel gececek anlasilan bebeginiz sizi yormayacak, boyle evhamli seyler getirmeyin akliniza saglikli dunyaya getirelim insallah 🤲