Fundish Kayısı hoşafı ,anason ,rezene her sey denendi .gazım artıyor gittikçe ve gaz yapan hiç bir şey yiyip içmedim çay dahil ! Var mı çözüm öneriniz ? Doktor ilaç vs berir mi acaba ?
Zeyyyn Fundish kimyon çayı gazı rahat çıkarıyor birde ayağınıza sıcak su koyun üşümekten oluyor sizden çoçuğa geçer sıcak üşütmmem desende valla 40 gün dikkat et anamı dinlemedim çok çektim yani
Busragonullu32 Fundish Doğum yapali kaç gün oldu Bol bol yürü ve sakiz çiğne su da tüketebilirsin Hafif hafif ikınir gibi yap bide çok geçmis olsun 50 gün önce sezeryan yaptim kabizlik ve gaz sorununu o kadar çok yaşadim ki Gazım çikmayinca Mosmor oluyordu yüzüm ama öyle böyle geçti gitti
sunashn50 Fundish nescafe ve sakız kesinlikle deneyin ben 2 bardak nescafe içtim ardından sakız çiğnedim öyle çıktı ☺️
Fundish Deletedmom_30 normalde evet ama dün o kdar cok yürüdüm ki banamısın demedi .geliyor cıkıcak gibi oluyor yok cıkmıyor