Gamze_5925 Merhaba anneler tam 19 haftalık olduk oğlumla ama henüz hiç hissedemedim siz ilk kaçıncı haftada ve nasıl hissettiniz bebiş hareketlerini 🤗
Turaninci Gamze_5925 aynıyız sizinle bizde 19+3 olduk oğlumla ama son bir haftadır çok net hissediyorum hareketlerini çok güzel bir duygu merak etmeyin sizinde yakında başlar hepsi aynı olmuyor☺️
Oyku3005 Gamze_5925 13 haftada kıpırtılarını hissettim 16 hafta biraz daha belli etti şimdi 22+5 haftalığız neredeyse karnımı delip çıkcak bizimkisi kız ama erkekle yarışıo maşallahı var 😊
Gamze_5925 Turaninci bende artık şükür hissetmeye başladım ay nasıl güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese yaşatsın 🙏
Turaninci Gamze_5925 gözünüz aydın☺️ Çok güzel tabiki onları hissetmek hepimiz sağlıkla kucagımıza alalım inşallah