Sonunda ben de doğurdum hep bunu paylaşacam demiştim nasip oldu şükür öncelikle hiç korkmayin millet harbi abartiyo ameliyattan çok korkuyordum ama öyle değilmiş en kolay kısmı ameliyat.ilk olarak damar yolu alındı çok basit ağrı yok korkmayın normal kan tahlili aldıkları gbi sonra ameliyata alındım belden iğne vurdular inanin sinek ısırığı gbi kesinlikle sonra uyuştu ayağım normal bsey ayağın böyle ısındı başka bsey yok merak etmeyin millet abartiyo sonda falan o zaten uyuşuk hissetmiyosn cekistirme hissediyorsun ama korkulacak bsey değil normal bsey yani bikac saniye sonra bebisin sesi o anı anlatamam varya ❤️ sonra işte odaya geciyosn karnına bastiyorlar uyusuksun acimiyo ama ayağa kalkacan ya yürüyüşe iste o ilk kalkış zor ona bsey diyemem yürüyüş zor ben bebisimle ilgilenmekten fazla yuruyemedim siz çok yürüyün bugün 6gundur doğurdum yürüyüşte kalkışta hala zorlaniyorm ama önceki gbi değil zamanla geçer o da ağrı sizilar içinde ilaç kullanıyosn abartılacak bsey değil emin olun ben çok korkuyodm ama çok basit bide ben gaz yapamiyodm yapmadan cikamazmisim hastaneden lavman yaptılar istemiyodm ama o da basit herşeyi gözümüzde büyütüyoruz rahat olun kizlar😍