Arkadaşlar yaklaşık 16 kg aldım.36 haftalık oldum. Baya baya ağırlaştım geceleri uykum gelmiyor . Bir kaç saat uyuyup sabahlara kadar uyanığım. Sabaha karşı uyuyup öğleye kadar yatıyorum.
Neyse konu olarak temizliğe yemeğe nasıl yetişiyorsunuz. Uyanıp kahvaltı derken 1-2 oluyor. Tekrar dinlenme tv derken 3-4. Günlük bulaşık ortalık derken saat akşam 5 oluyor. yemek yapmayı 5-6 kadar erteliyorum bazen. Çoçuk okuldan geliyor derken yemek ye kaldır oluyor 6-7 .
Ya ben temizliğe ne zaman ayıracak bilmiyorum. Gün içine sıkıştırsam ya uykusuz olup yapamıyorum yada aşırı yorulup oram buram ağrıyor.
Kimseden yardım dilenmem de zaten akrabalarım yok gibi zaten . Tek kızım , annem il dışında yeğenime bakıyor. Erkek kardeşler gelinler il dışında .
Sormak istediğim sizde mi aynı durumdasınız bir sisteminiz var mı genel temizlik yapmak için . Zaten biraz derin temizlik yapayım bel ağrım tutuyor.
Doğuma yakın eşim yardım edecek , genel temizlik yapacağız.
Biraz temizlik takıntım da var çok değil ama . Olması gereken kadar . Çünkü evde 8 yaşında çocuk var malüm virüs var. Ütüyü falan saymıyorum eşim çoçuk ütüsünü yapıyor okul için .
Bazen elimi hiç sürmüyorum enerjim olmuyor . Ben tek değilimdir heralde . Annem doğuma gelicek az biraz yaparız dert etme diyor.
Etraf dağınık kirliysen ben daralıyorum.
Eşim takma diyor sıkıntı yok diyor . Öyle iyiysem günlük temizlikle geçiştiriyorum. Değilsem öyle kalıyor. Sizde durumlar nasıl