ggglq11 İlişkiye gireli 5 gün oldu yumurtlama dönemimde girdik. Bugün aşırı derecede gaz sancım oldu. Sizce hamilelik belirtisi mi? Bu kadar erken olur mu 5 günde Rahime yerleşme olur mu ?
Sld-kocbay ggglq11 rabbim isterse tabikide olur 🙏 hayırlısıyla olsun inşallah ama adet dönemi yaklastıgı zamanda vücutda asırı gaz olusuyor
Mrvsmt2502 ggglq11 5 günde belirti bermez canım daha dçllenme aşamasındadır olsa bile ki daha gaz sıkışmaları yaşamak için çok çok erken