gcigdem bende de öyleydi doktoruma sordum bu haftalarda büyüme atakları geçiriyorlar çok fazla büyüme olduğu için çok yoruluyorlar dinleniyor demişti.. 20 ile 30 hafta en hızlı kilo aldıkları zamanmış bu hızlı kilo alımı yoruyormuş bebekleri. Sonrasında düzene tekrardan giriyormuş. Ama içiniz rahat etsin diye bence doktorunuza da danışın ben doktorumdan duymayınca rahat edemiyorum çünkü. En doğrusunu onlar bilir çünkü birde çok stres yapma inanılmaz hissediyorlar ve direk hareketleri azalıyor.