Zeytininannesi01 Kızlar doğum olunca bebeğe isimli hastane çıkışı mı giydirilmeli yoksa kanlı olur diye başka aldığımız hastane çıkışı giydirip sonra mı isimli olanı giydirmeliyiz
gurbetcianne97 Zeytininannesi01 bence ilk başka kıyafet giydirip gerçekten hastaneden çıktığın gün özelini giydir. Bende öyle yapcam. 🥰
Hanife_ Zeytininannesi01 Boyle okuyunca çok kararsiz kalıyorum ya oğlumda güzel olan takımı giydirmistim tertemizdi hiç kanlı fln değildi şimdi kızımda isimli takım yaptırdım heralde önce onu giydiririm diye düşünüyorum
Semanurozgan Zeytininannesi01 ben ilk önce isimli olanı vermeyi düşünüyorum resim içinde isimli olan tulumunu giydircem 🥰 eşim kucağına alırken vidio cekilicek o şekilde ani kalsin istiyorum
Lulikli Zeytininannesi01 ben 10lu hastahane çıkışımı giydireceğim doğduğunda. Sonra isimli tulum yaptırdım onu giydireceğim. Hem çıkacağımız gün belki hastahanede fotoğraf filen çekerim diye düşündüm 😊
Zeytininannesi01 gurbetcianne97 Hanife_ şimdi bi fotoğrafçının doğum videosunu izledimde çekimde baktım bebiş doğduğunda başka takım vardı sonra fotoğraf çekmişler orda isimli takım vardı aklıma geldi bi sorayım dedim acaba kanlı oluyorda ondan mı öyle yapılıyor diye😂
gurbetcianne97 Zeytininannesi01 bilemedim ki ihtimali var sonuçta da bende hastanede sadece eşim kalacak benimle aileler evde bekleyecek güzel cicileri o yüzden eve gitmeye saklıyorum. Bilemedim kusar eder çişini yapar batırır diye ihtimalleri kattım ben 4 gün kalacağımız için. 😅
Zeytininannesi01 gurbetcianne97 Haklısınız o durumlarda var😄 benimde ilk hamileliğim olunca her gördüğüme okuduğuma söylenene kulak veriyorum😂 çantaya ek kıyafet koyacamda kararsız kaldım ilk ne giydirilse diye😂Hastanede bir gün kalınıyor diye okumuştum sizinki neden 4 gün 😊
gurbetcianne97 Zeytininannesi01 benim de ilk hamileliğim araştıra araştıra bi şekil öğrenmeye çalışıyorum. 😂 ben yurt dışındayım canım belçikada. Burda normal doğumda yakşalık 4 gün tutuyorlar hem anneyi hem bebeği gözlemlemek için. Bebeğin ilk muayeneleri vs direkt hastanede yapılıyor. Bi yandan da amaç annenin yükünü hafifletip biraz dinlenmesini ve sağlık desteği alabilmesini sağlamak. ☺️
Zeytininannesi01 Semanurozgan fotoğrafçılarda görüyorum babalara verdikleri anlar o kadar güzel ki her izlediğimde gözlerim dolu dolu oluyor☺️
Semanurozgan Zeytininannesi01 fotoğrafçı olmuycak malesef ama kayınvalidem cekicek devlet hastanesi kabul etmiyor fotoğrafciyi yoksa bende o şekilde istiyorum
Zeytininannesi01 busra5501 hastane için 3 tane hastane çıkışı 1 tanede 3 aylık koyacağım ☺️Başkada yenidoğan almadım geri kalanları 3/6 ve daha büyük olarak aldım bana çevremdekiler yenidoğan çok aldırmadılar hızlı büyüyor diye ☺️
Zeytininannesi01 busra5501 bilmiyorum ki 🤷🏻♀️İlk doğumum olacağı için bende çevre ne derse onu yapıyorum😂sürekli doğum yapan arkadaşlarıma soruyorum ne koyacam ne yapacam diye😂
35SD28 Zeytininannesi01 hastaneye normal hastane çıkışını vereceğim nasipse ve yıkamadan kaldıracağım. İleride nasipse kızıma vermek istiyorum. 1 tane yedek alacağım yanıma ne olur olmaz diye (4lü) İsimli hastane çıkışını evimize gelirken giydirmeyi planlıyorum. Rabbim o günleri hepimize nasip etsin inşallah 🤲😇