Merhaba güzel Anneler, Güzel Anne Adayları 28+4 günlük olduk dışardan millet çok hızlı gecti deselerde Bide Bana Sorun Diyesim Geliyor Resmen Vücudum Okadar Yorgun ki Anlatamam zaman Zaman Aglıyorum Gercekten Hergün Biyerim Agrıyor 2 haftadır griptim bugünde öksürük hiç dışarı çıkan biride değilim ama oldum bana tek iyi gelen kızımın İyi Oldugunu bilmek şükür oda gayet iyi Doğumdan Sonra iyileşme sürecinden sonrada hamama Gidip ¾ saat Hiç çıkmicam , yüz üstü uyucam böyle masaja Gidicem O derece, Eşime Bazen Diyorum Hele bi eski Rabia Olayım Kalkıp oynicam diyorum benim Gibi olan var mı çok merak ediyorum. Bu arada gercekten annelik çok zormuş hamilelik süreci çok zormuş Rabbim şuan nerde hasta Varsa şifa versin.., 🤲🖤