Zeyyyn inanın ne salçalı ne baharatlı ne yağlı ne hamur işi ne tatlı yiyebiliyorum. O kadar çok kola içmek istiyorum ki ama maalesef. İnsan sırf bunun için ağlarmı ya 😅 doktorumla konuşup 37de isteğe bağlı sezeryan isticem artık daha fazla dayanamıyorum