Ebrarozcan İkinci gebeliğim ilkinde hiç yaşamadığım şeyleri yaşıyorum. En önemli ve en büyük sıkıntım koku coğu şeyden benzer kokuyu alıyorum ve yedığim herşeyin tadı kötü 2 aylık hamileyim bu geçici bi süreçmidir sizce?