Zeyyyn Brc19 bıoıl kullandım ben hiç çatlamam olmadı doğumdan sonra da olmadı ama keşke göğüs bölgemede süreydim onlar çatladı sinirim bozuluyor
Mltmsncn Brc19 ben hergün gece yatmadan önce lierac kullanıyorum 3.aydan beridir. Duştan sonrada bebe yağı sürüp üstüne bi su tutuyorum. Şu an 7. ayımdayım. Çok şükür herhangi bir çatlama olmadı. Bu arada karın, gögüs, bel, kalça, tüm bacak, üst kol olaraknerdeyse heryerime sürüyorum.
insantanesi1 Zeyyyn bende bio-oil kullanıyorum 19 haftalık olucaz henüz çatlamam olmadı göğüslerim dahil bütün karın bölgeme bolca sürüyorum bence çok faydalı doğru tercih yapmışım inşallah doğuma kadar böyle çatlaksız devam ederim 🥰
Yldzsn İlk gebeliğimde nemlendirici vücut kremi+bio-oil+bebek yağı+kendi yaptığım yağ karışımı kullandım. İkinci gebeliğimde bebek yağı+nemlendirici vücut kremi+kendi yağ karışımımı kullandım ve çatlak olmadı. Karışıma aktardan aldığım acı+tatlı badem yağı, kakao yağı, hindistan cevizi yağı+ buğday yağı+ zeytin yağını kattım.
NaimeYilmaz En çok beğenilen kategorisinde HappyMom tarafından listelenen ürünler 🦋 https://ty.gl/8omths9dju
Baranbebek Hindistan cevizi yağı, kakao yağı, kayısı çekirdeği yağı, bunları ayrı ayrı sürüyorum, bir de arifoglulunun bı çatlak bakım yağı var onu sürüyorum. Açıkçası organik sertifikalı, temiz içerikli çözümlerden yanayım her konuda.
Eslem_1 Beybisininannesi palmer’s in methini baya duydum almayı düşünüyorum tek başına bunu kullananlar da çok memnun kalmışlar ve çatlakları olmamış..siz kaçıncı ayda başladınız ben 15. Haftadayım daha göbeğim de yok 4. Aydan sonra başlamayı düşünüyorum
nmtock41 ftmnr_ ben 11 den sonra başladım tatlı tatlı kaşıntı oluyor diye yağlar kullanıyorum şimdilik bi tane de gratisten ucuz bi yağ aldım şuan 15 haftalığım bir iki ay daha geçsin başka daha iyi güvenilir bişey alacağım
Aylinulu ftmnr_ gogusler erken catliyor ilk orasi buyuyor hataya dusmeyin surekli nemlendirin sari kantaron yagi da surebilirsiniz.ben de ilk haftalar diye onemsemedim ama felaket oldu
Srklc ftmnr_ 16. Hafta doktor a gittiğimde mustela önermişti artık başla diye. Ama ben hindistan cevizi yağı aldım onu kullanıyorum
Zeynosunannesii Mltmsncn o zmn bı ayda bitiyodur lierac anam çok pahalı oda her ay alsak baş mi olur bdie onunla çatlayan da cokmus
Dilekyagmur42 İlk gebeligimde Dr çatlak kremi yazmıştı eczacı bana kalırsa buna boşa para vermeyin vazalin alın hergece sürün dedi öyle yaptım çok şükür hiç çatlağım yok
Naneliayran Dilekyagmur42 aradığım yorum:) hiç biri bana vazelinin verdiği nemlilik hissini vermiyor. Sürekli kullanıyorum göğüs karın yanlarım bacaklarım etkisi de çok uzun, tek sorun kıl yapıyor diye duydum bende olmadı.
sema_nur_koc Sude-96 ne sıklıkla kullanıyorsun ben sürmeyi unutuyorum bazen 2 haftada bir sürdüğüm bile oluyor da çatlak olur mu acaba
Ayslklc Me kullanirsaniz kullanin sasece duzenli kullanmamniz gerekiyor Eger vucudujuz catlamaya elverisli ise sık sık ve duzenli kullanmalisiniz mesela hunde 3 4 defa surmek gerekir ve bolca su icmelisinizki carlmamasin Bazıları duzensiz kullanmda bile catlamadigini söylüyor sadece cok sanslisiniz elbetteki kullanilan malzemenin kaliteside onemli ama en basta vucut olarak sanslisiniz😃
Baranbebek Ebissss 24. Haftamdayim henüz. Çatlağım yok ama zaten şuan erken daha sanırım. ilerleyen haftalarda faydasını görüp görmediğimi yazacağım inşallah.
lunam BusrAras- ben de onu kullanıyorum, çok güzel nemlendiriyor. ayrıca hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı da sürüyorum haftada bi kaç kere. 30.haftamdayım, çatlak yok şükür inşallah bundan sonra da olmaz.
Yldzsn Aysenselvi kesin olarak bir bilgim yok ama ilk gebeliğimi takip eden doktoruma karışım yaptığımdan ve içindekilerden bahsetmiştim, kullanabileceğimi bir sıkıntı olmadığını söylemişti o yüzden 2. gebeliğimde de aynı şeyleri karıştırıp kullandım. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz ya da acı badem yağı eklemeden karışım yapabilirsiniz.
Kubra2727 Peki herseye ragmen catlarsak ne yapilabilinir bi tedavi yöntemi varmi onlari dogumdan sonra yok etmek icin
Tugbamete Kubra2727 çatlakların tamamen beyazladıktan sonra lazer tedavisi var canım kuzenim araştırdı baya çok kafaya takık biri çünkü doktor misal 1 sene geçsin gel başlayalım demiş yeni doğum yaptı daha 4 ay oldu ama gün sayıyor birde yazın asla güneş görmemesi gerekiyormuş o zaman lazer de kar etmezmiş