Kızlar sabah 10.00 gibi yatış yaptım. 3 cm açıklıkla geldim hastahaneye saat 16.00 oldu hem suni sancı hemde kendi sancım blr arada Bn ölüyorum doktor geliyor 4 cm olmuş dedi ebeler kontrol ediyor onlarda öyle doktorm bugün dogum olacak merak etme sen güçlüsün Özlem hadi diyor ama bnm canım sıkkın tabi 6 saatte 1 cm. Bu arada kontroller öyle bir canımı yaktı ki anlatamam. Öldüm öldüm dirildim. Bu arada yürüyorum odada çömelip kalkmaya çalışıyorum ama halim kalmadı. Bittim aç karnınaym bir de saat 17.23 de hareket yapıyordum birden suyum geldi pıhtı düştü bni dogumhaneye aldılar hala 5.5 cm doktorm demesin mi daha 2 saati var anam nasıl kıvranıyorm ağlaya ağlaya blr oldum 2 dk blr geliyor sancı neyse doktorm dedi ki hadi gel yat bakalım yatağa aldı ebeler yatırdı kızlar doktor demesin mi mesane dolu hayda vajinama çubuk batırıp idrarımı boşalttılar ama Bn böyle acı görmedim. Sonra doktorm tüm eliyle sanki hamur açar gibi vajinayı açtı hocam dayanamıyorum ölüyorum diyorum kızlar korkudan ıkınmayı unuttum yok sancı gitti yeter dedim bittim doktoruma yeter bni uyut dediğimi hatırlıyorum. Bu arada bebek başı gelmiyor açıklık 9 cm oldu. Tabi olana kadar dünyam bitti. 10 cm beklwmw hocam dikiş at razıyım dedim neyse en sonunda bni uyuttular. Say 10 dan geri ddi ve saat 21.00 gibi odama çıkarmışlar Bn narkoz etkisindeyim blr baktım ki bebeğim kızım canım Ada’m yanımda. Bu arada kızlar 2.bebeğim kimsenin gözü korkmasın da 2.dogumumda Bn öldüm kolay falan olmadı bittim. Yani İnş yavrusunu bekleyen anneler kolay dogumlarınız olsun. İyi geceler anneler