goldumsu Elfs ben bi kere triko elbiseyle cıktım çok heveslendim süslendim o günden beridir evdeyim simdi cıksam ne giyerim bilmiyorum :(
goldumsu ozmus güzel tayt linkleri ver kız bize pentiden iki üç tane aldımda dışarda giyemem çok iç belli ediyor 🥲
ozmus goldumsu https://ty.gl/tithag5lqr bu tayt aşırı aşırı rahat bir tayt. Bacaklarınız kalın değilse iç belli etmiyor.2 rengi var bende https://ty.gl/n27n8aykke asssla iç belli etmiyor https://ty.gl/rjp8kx4kkv bundam 2 tane aldım sadece evde giyiyorum. Diz izi fln yapıyor ama yıkayınca topluyor. Sıcak tutuyor gerçekten
Elfs ozmus canım tayt spor taytı tarzında mı yani gündelik kazakların gömleklerin altına giyilir dimi spor taytı gibi durmuyor dimi
ozmus Elfs 2. Asla iç belli etmiyor yazdığımı kazaklarla gömleklerle çok rahat kombinleyebilirsimz😊😊😊
biroglanannesii Elfs Valla ben 2 tane hamile taytı aldım evden çıkmıyorum zaten çıktıkça değişip değişip aynı taytları giyorum . Üstlerim hala oluyor Zaten hamileliğe özel bir üst almadım . Doğumum inşallah 1 ay sonra eski kıyafetlerime geri dönmeyi umuyorum🙏😂
Mltm07 Elfs ben çok sık çıkmıyorum genelde hafta sonları çıkarım çıktığımdada böyle giyiniyorum genellikle hamile taytları 😅
Elfs Mltm07 maşallah 🥰 genelde hepimiz üç aşağı beş yukarı aynı giyiniyoruz herhalde. Taytlar kurtarıcımız 😅 kaç haftalıksınız
Elfs Mltm07 maşşallah yaaa doğdu doğacak çok az kalmış 🤩 benim 19+5 karnım çok küçük aslında ama alt kıyafetlerim tayt dışında olmuyor.