Kizlar Allah nasip ederse ikinci doğumum olacak ilk kızım sezeryan belden uyusturmaliydi bu sefer korkuyorum gözüm kesmiyor genel anestezi nasıl birşey önerir misiniz olanlar başından geçenler yazabilir mi bı de ameliyat sonrası ayikmasi zormu şimdi den tşk ler