Meleklerim34 Kızlar bu akşam bebeğin hareketlerini kasıkta hissediyorum ve adet sancisi gibi ağırlar oluyor bunu yaşayan var mı korkmalı mıyım ???
bebeliannegeldi Meleklerim34 benim de hep öyle oluyordu. 25ten beri. Şimdi 32deyim hala var. Sıkıntı olmadı. İnşallsh sizin de olmaz
Tuba2190 Meleklerim34 Ayni ağri bende var bugun bende panik durumdayim her an adet olacakmis kanama olacakmis gibi bir ağrı hareketler hep kasıkta ve cok hareketli benim erken dogum riskim var kontrolüm perşembe günü ama sabah hemen ariycam doktorumu🥴
Miniklimonum Meleklerim34 korkma kuzu benimde öyle ters pozisyonda şuan kafa yukarda ayak aşağıda her vurmasında ağrıyor o adet gibi hafif sancı çok kısa oluyor geçiyor baktın fazla rahatsız edici her ihtimale bir görün doktora ama kasıkta tekmeler varsa senin yavru da ters demek şuan :)))
Meleklerim34 bebeliannegeldi yaa ufak tefek ağrılar oluyordu da bu gece nedense tüm hareketi aşağıda ve ağrılı inşaallah dediğiniz gibi normaldir