Kızlar 28 haftalığım ve kum döküyorum bunu cıkan tahliller sonucunda öğrendim normal hamilelikte olusan kasık ağrılarım dısında ekstra bişeyim yoktu. Ama bir kaç gündür kasıklarımda cok fazla ağrı ve baskı hissediyorum bebeğin hareketleri de hep kasıklarımda karnım cok sert ara da da bel ağrım oluyor. Bu durumu yaşayan var mı kum döktüğüm için mi bunlar yoksa gidip muayne olmalımıyım