Kızlar 36+4üm. Bi kaç gündür özellikle ishalim. Karnımda ki sesleri duysanız hele 🤦🏻♀️napıcam böyle fark ettim de kilom alımım durdu sanki çok tuhaf. Karnımı küçülmüş gibi hissediyorum.. Napıcam tabi kabızlıktan iyidir ama buda kötü var mı böyle olan.