Edaeymen Arkadaşlar çok tuhaf ama bu iki defadır karnımdan sanki biri gaz yapıyo gibi ses geliyor bişeyin havası sönüyomuş gibi yani
Alka Edaeymen bendede oluyor .38+4 . Bilmem hareket ediyor ya bağırsaklarım felan ötüyor.herhalde.diye düşünmüştüm 😂😂😂😂