Kubra2727 sezeryan doğum yaptım. 37+3 de doğum yaptım.
Zor. Büyüdükçe zorlaşıyor. 40 gün kolaydı. Zaten sürekli uykuda oluyorlar. Uyandırmaya çalışıyorsun. Ama kırktan sonra hergün yeni huylar çıkıyor. Bu defa uyutmaya çalışıyorsun. Bir kızımın gaz problemi var. Bir kızımın meme reddi yaşıyorum.
Süt+ mama ile besleniyorlar.
Aynı anda yedirip, altını alıyorum. Gündüzleri değil ama geceleri aynı anda uyutmaya çalışıyorum.
Gece gündüz ayrımını öğrensinler mutlaka. Gözlemleyin. Uykuları değişmeye, uyumaya başlayacaklarını anladığıniz anda öğretin.