Selamlarr,
Kızlar benim kızım sanki mesanemin üzerinde zıplıyor, bazen anlık öyle bir çişe sıkışıyorum ki hatta kaçırdığım bile oluyor bi iki damla. Şimdi 24 haftayı doldurduk. Son trimestere girmek üzereyiz. Normaldir değil mi🥲 doktora hareketlerini çok aşağıda hissediyorum dedim, rahim yuvarlak olduğu için olabilir dedi. Rahim ağzı kısalığı vardı ama şu an 36 mm’ye kadar çıktı şükür. Bazen de zıplıyor gibi geliyo içeride. Hatta kasıklarımda kıpırtı tarzı bi hareket de hissediyorum. Hareketler belirgin olmaya başladıkça tuhaf geliyor. Nasıl yani içimde canlı mı var diyorum ahsjajs sizde durumlar nasıl??