Sedaylmz2335 Hamileliğimin 5. Ayına kadar aşırı şiş bir göğsüm vardı ancak şuan 8. Aydayım ama sönük bir göğüs gibi süt olur mu diye tereddüt ediyorum sizin nasıl ?
Baburhulya Sedaylmz2335 aynı canım benimde öyle bi şişiyor bi inıyo ama süt zaten şuan olmaz doğduktan sonra olur korkma içini ferah tut
Rabiaugur Bende 4,5 aylık hamileyim gögüslerim nerdeyse iki katına çıktı taşıyamıyorum resmen ve aşırı hassaslaştı karnımla gögüslerim yarışıyo resmen kötü bi durum ama sütüm olacak diye seviniyorum öyle kendimi teselli ediyorum inş öyle olur