sevval55_ çok teşekkür ederim güzel yorumun için,ben de çok seviyorum Emir ismini,2.5 yaşında bir kızım var çift isimli o da,kardeşi de öyle olsun istiyorum ilerde hangisini severse onu kullanır diye,Ayaz ismi de çok sevdiğim.bir isim bakalım hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin 🙏🤗