Zynp44 Kızlar bu kız isimi ne zormuş bulamadık 😂 bana isim söyleyin size zahmet ne koydunuz ne koyacaksınız
Gulsurmeli Zynp44 Alya kurdum ama son zamanlarda aşırı yaygınlaştı bu isim bunun dışında Azra, Duru isimlerini önerebilirim 💖 Birde fikir edinmek istiyorsanız uygulamamızda mevcut olan isimler sayfasına göz atabilirsiniz 💖 Daha fazla >>>İsimler ✨🤍
keremveannesi Zynp44 Kızım olaydı adını beste koyacaktım , oğlum olacağını öğrendim. Duru ismini de çok beğeniyorum fikir olur belki 😇
annesinin_beybisi Zynp44 valla zor işler 6 haftalığim şöyle bir düşündüm hic güzel bir isim bulamdım allah kolaylık versin 😀
Zynp44 annesinin_beybisi şaka gibi ne düşünsem koysak diye sonra yakıştıramıyorum yada pişman olurmuşum gibi hissediyorum bence şimdiden erkek ve kız düşünün ahahah
annesinin_beybisi Zynp44 simdiden başlasam 9. aya ancak karar veririm doğru söylüyorsun 😅 bir de ben cok kararsız ve fikirleri çabuk degisen biriyim eşim kız olursa zeynep ismine takmış druumda ama çevremizde bir dünya zeynep var o yuzden istemiyorum bir yandan bu bebegi cok bekledik onu kirmak da istemiyorum 2 ismi de kabul etmiyor illa tek isim olucak o da zeynep olucak kız olursa yandm yani kısaca 😁
Zynp44 annesinin_beybisi valla adım diye demiyorum adım olmasaydı kesin koyardım çünkü eşim aşırı seviyo Zeynep ismini bende kırmazdım şahsen. Çok aileci ve vefalı oluyorlar şımarık hiç değiller. Tabi yine Allah gönlünüze göre versin ❤️