Kızlar beklenen gün geldi. Bebişin suyu az diye 32. Haftadan beri idare etmeye calısıyoruz. Artık riskli duruma gelince 37+5 doktorumuz acil sezeryan kararı verdi ve bugün ögle saatlernde kızım dünyaya gözlerni açtı. Ameliyattan korkmayın. 13.30 da bana iğne yapıldı uyuşmam için saat nerdeyse 17.00 a kadar hiçbir acı sızı hissetmedim. Sonradan karnımda ağrı hissettim. 2 ağrı kesici ile toparladım. Suan kızımla odada yanyana uzanıyoruz🤗 allah herkese sağlıklı doğum, bebeğine kavuşmayı nasip etsin. Merak ettiğiniz konu var ise cevaplayabilirim❤️