Kızlaaar sizce bu sene kızmı erkekmi senesi 😊😊
berivan99- bir hemşire olarak gelen gebelerden yola çıkıyorum %70 neredeyse erkek 🤣
Nureylaa bende erkek senesine gore gttim bir kizim vardi yine kiz tuttu😂
Wonderful_mom hadi yaa 😅 olsun sağlıkla gelsin de yavruslar
Wonderful_mom 12 haftalık olduk bugün çok merak ediyorum cinsiyetimizi 😂
Nureylaa aynen yaa 🤩