zeynnn5441 Merhaba hanımlar size bi soru sormak istiyorum 🙈 22+2 hamileyim bu zamana kadar alaturka tuvalet kullandım hep sizce hamilelikte bir zararı var mıdır kullanmaya devam etmeli miyim😀😀
papatya981 zeynnn5441 yoo bence bir zararı yok ben asla klozete oturamam 28.haftadayim hala alaturka kullanıyorum sonuçta rahatsız etmiyor beni sana bağlı yani zorlanıyorsan zaten oturup kalkamazsin ☺️
mihraveannesii zeynnn5441 34 haftalık olduk ben bir zararını görmedim.eskiden klozet mi vardı 😊şaka bi yana evde klozette var ama alaturkanın doguma hazırlık için iyi olduğunu okumuştum ben hala kullanıyorum bazen zorlasada
ZEYNEP2025 zeynnn5441 Bende klozet asla kullanmam derdim buyuk konusmusum 29.haftada kullanmaya basladim . Hem bana rahatlik oldu hemde bebek sıkısmıyor icerde .
sulekesskin zeynnn5441 doğumdan önce alaturka iyi bir çözüm olabilir ama doğumdan sonra kesinlikle klozet çok rahatlık diğerine asla eğilemiyorsun çünkü