Ayaz2016alya2022 Merhaba hamiş anneler benim Allah kısmet ederse 23 Ocak normal doğum tabi bişey olmazsa ama kasılmalarım çoğaldı agrılarım arttı artık ne zaman gelirse prensesim sizde durumlar ne dir agrı sızı varmı
ayse12211 Ayaz2016alya2022 benim tam 38+0 ağrılarım başladı belim karnım bacaklarım çok kötü ağrıyor. Uyuyamıyorum bu gece ağrı atıyor geçiyor sonra tekrar başlıyor
Alka Ayaz2016alya2022 21 Ocak görünüyor benimde canım . Hareketlerim zorlaştı ya . Ara ara sancı vuruyor .geceleri özellikle ama geçiyor .onun dışında .ayağa kalkınca ilk bı dkk felan kasık ağrım oluyor sonra geçiyor .
Mucizemannesi21 Ayaz2016alya2022 bende 22.02.2022 istiyorum tabi canı ne zaman gelmek isterse henüz 33 haftalıgız
Ayaz2016alya2022 Senemisttt insallah hepimiz tek avazda kurtuluruz rabbim bu yolda yürüyenlerin yardımcısı olsun 🤲🏻🤲🏻
Nureylaa Ayaz2016alya2022 kesinlikle oyle hos geldiği her günün güzelliği olacak bizim için ama bazı sayılar bize aitmis gibi 😌
Senemisttt İnşallah gerçekten hepimiz için en hayırlısı olsun nasibimiz de ne zaman gelmeleri varsa inşallah o zaman gelsinler 🙏
Ayaz2016alya2022 ayse12211 bende oğlumda cok bel agrısı vardı kızımda hiç ağrımadı ama kaşık agrılarım var cok cinsiyeti nedir bu arada benım kız
Ayaz2016alya2022 Alka ayni benimde ayni agrilarim var ayaga kalkinca sanki batma hissimi Tuaf bir His Rabbim hepimizin sağ sağlim kucagımıza almayı nasip etsin
Ayaz2016alya2022 ozmus benim ilkinden bel agrılarım gelip gidiyor birkaç sonradan çoğaldı 41 haftada doğurdum
Canefzaaaaa ayse12211 başlasa belli olur canım sakin ol. Ben doğum öncesi akşam çok kötü olmuştum. Çok ağırlaşmış heryerim ağrıyordu. Çok ağladım o akşam hatta. Sabah 4 gibi de suyum geldi.
ayse12211 Ayaz2016alya2022 benimde kız. Bel ağrım bugün başladı normalde yoktu. Bugün başladı ama kötü başladı.