papatya981 Hgmom1 ben doğum kontrol hapı kullanıyordum bıraktım 3.veya 4.ay hamile kaldım ama takvimle kontrol ediyordum en son yumurtlama günü birliktelik oldu o ay hamile olduğumu öğrendim
BMelek Hgmom1 adete 13-14-15 gun kala yumurtlama olur demisti doktorum bana adet bitiminden sonra iki hafta her gun iliski onerdi doktorum o sekilde hamile kaldim. Test falan yapmak istemedim yumurtlama takibi icin iyice strese girerim diye
Lesyaca Adetin bittikten sonraki iki hafta daha çok yapmaya çalış ben 1 ayda 9 kere yapmışım takvimimde öyle kayıtlı ve şuan hamileyim ilk denememde oldu ☺️
aysegulonr Hgmom1 Evlendim 1 hafta sonra adet oldum ve hamile olduğumu öğrendim. Yani ilk bir haftada kaldım