Rukiss35
Rukiss35 Allah çok büyük canım benim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur her işte vardır bi hayır bence bu sefer kesin oldu 👍🏻 Allah’ın izniyle tabii👍🏻Bizimde bi akrabamızın 8 yıl boyunca olmadı sonra kendiliğinden oluverdi denemedikleri sey kalmamıştı şimdi 2 tane çocuğu var hatta 3.yüde yapacağım diyor allahtan umut kesilmez 😇