Annelikooneko 112 gün kaldı ama sezeryan olacağı ıcin 10gun erken alırız dedi doktorum. 102 gün diyelim ☺️
musayakub Haftalarımız yakın birbirine arkadaşlar :) inseAllah hayrli sekilde gecer zaman kavusuruz ♡ BEBISLERIMIZE
Egedeniz aselkiz benimde sezeryan 22 nisan dog um gorunuyor ama ben onu 10 nisan diye sayiyiuorum malum sezeryan fazla beklemiyor bu ucuncu gebeligim digerleri 37 haftada dogmustu o yuzden 1 nisanda da gelebilir 😀
aselkiz Egedeniz benim de ilkinde 38+2 aldılar 2. İnci nasıl olur bilmiyorum ama 2 hafta oynuyo normal doğumla bakalım kısmetse bende Nisan sonu alıcam kucağıma kızçemi tabi inşallah sağlıkla 🤭