Anne3434_ Mavimilena BeNce çok uzun benim riskli gebelik olduğu için haftada bir çağırdı ama normalde de 2 haftada bir çağırıyormuş riskin olmasa 2 hafta sonra gel derdim ama sen risklisim haftaya gel demişti bana
mervebuglemtkn Mavimilena geçtiğimiz cuma 34 tü tam haftaya cuma geri gel dedi yani 14 ocakta tekrar gidicem kendisi çağırdı
Mavimilena Bende internette okumuştum 34den sonra 2 haftaya düştüğünü burada da takip ettiğim kadarıyla hep 2ye düşürmüşler tanıdıklarımda aynı şekilde ama beni neden 1 ay sonra çağırdı anlamış değilim 😂
Handan_65 Mavimilena Devket mi gidiyorsunuz Bn özel haftada 1 hatta özelde muayene parası verince 10 gün kontrol hakkın varya bnde kontrol son günü 2 kere gitmiş oluyorum Paradan tasarruf😁😁😁😁
Mavimilena Evet devlete gidiyorum ama daha önce oraya giden tanıdıklarımda 34den sonra 2ye düşmüş bizde ışık görmedi heralde 😂
Handan_65 Mavimilena Devletten nefret ediyorum gecen acile gittim kadın doguma afersımız alttan bakıyor bide birde bileyler soktu rahim ağzını mı ölçtü ne canım yandı bağırdım Doktor benle yaşıt bide bağırma kes sesını dedı bişey diyemedim şok oldm nor alde saçından tutmam lazımdı ama dua etsın her gittiğimde azar işitiyorum ki binde 1 Devlete gidiyorum param olmayınca ki bmde asla saygısızlık yapan biri de değilim herkese saygılıdır
esmer3 Mavimilena bana 34 ten sonra her hafta bakıcaz dedi doktorum 1 hafta nst bir hafta nst+ultrason olarak
mirumm544 @Mavimilena 😂😂😂 Bana da 33 ken bi dahaki ay gel demişti ama devlette her hafta doktorlar değiştiği için her hafta randevu alıyorum hiç bir şey demiyorlar
Mavimilena Bu bağırma ters cevap verme olayını birkaç tanıdığım daha söyledi henüz başıma öyle birşey gelmedi şükür ama dedirtmem de öyle birşey ne demek kes sesini eğer rahatsız oluyorsa yada ilgilenmek istemiyorsa bıraksın doktorluğu