Melisssssss Omay0707 sabah tekrarlıycam canım bide adetime biraz daha var da kan testi mi versem diyorum
Rukiss35 Biraz daha bekle netleşir canım benimde öyle oluyordu 5 dakika civarı bekle sonra tam belli olur
sevval55_ Canım ben bir şey göremedim ancak ışıkta sarı testin dışını çıkarıp içinde ki kiti ışığa tutup tekrar yükler misin? Bir de testi ne zaman yaptın acaba
Omay0707 Melisssssss eğer adetine varsa bir kaç gün daha bekle derim şimdi hafif cizgi cıkıp kör olmaktan sa 😂 bi kaç güne net cizgi görmeni isterim 😊