Sudenizz Kızlar çok sık olmicak şekilde belimde agrilarim var bebek de çok kasılıyor akıntı ile beraber kan geldi 37.3 günlük hamileyim ne yapmalıyım sizce🤔
Seymit Sudenizz yani kan da gelmiş doktora git. Benim de sancım var adet samcısı gibi belimde de ağrı oluyor uzandım geçmezse artık hastaneye gidicem sanırım ağladım hatta yalancı sancılar dan bıktım
Duygu0621 Sudenizz nişan gelmiş olabilir , kanıda gördüyseniz doğumunuz başlamış olabilir . Hastaneye gitmelisiniz
Rabia55_ Sudenizz kan yani Nişan geldikten sonra hemen doğum başlamıyor 3gunde surebilir rahat olun ve kasilmalarinizi takip edin sıcak duş alip hurma yerseniz daha rahatlarsiniz hayırlısıyla alın inşallah kucağınıza 🌹
Tugcevemercimek Sudenizz bi sıcak duş al kendini takip et canım duştan sonra artıyor mu agrın azalıyor mu diye
Sudenizz Seymit bende kac haftadır sancilarla uğraşıyorum simdi de siddetlenmeden gitmek istemiyorum ama bisey olursa diye de endişeleniyorum
Sibelosman Sudenizz hayır herkese suni sancı verılmiypr atıyorum açılmanız 2 cm ise eve yoluyor isteğiniz üzere aşırı sancılanma oldu mu da gidersiniz
Tugcevemercimek Sudenizz nişan geldikten sonra dogum hemen başlamıyor hemen git yazmışlar ama sadece belki nst ye bağlayabilirler o kadar acil gitmen gerektigini düşünmüyorum 🌸
Sudenizz Duygu0621 gittim 3 cm acilma varmi bebeğin kafasi sag tarafta oldugu icin tam baskı yapamiyormus sancimi evde cekicem beklemedeyim sagolun düşündüğünüz için 😊